MagsBags

března 02, 2016

Chtěla bych vás seznámit s něčím, co mám moc ráda a myslím, že výrobky této značky dávají smysl. Jedná se o výrobky MagsBags, což jsou naprosto stylové svačinové kapsy, ubrousky a jiné vychytávky. Hlavně jsou ekologické, takže je můžete používat stále dokola a dokola.
Na MagsBags jsem narazila už před více jak rokem a půl v časopise a když jsem si na jejich stránkách přečetla víc a viděla ty vzory svačinových kapes, tak jsem se zamilovala a řekla si, že to musím mít.
Mám zkušenost pouze s velkou svačinovou kapsou (kterou vidíte na fotce). Kapsa je vyrobena z vrchní bavlněné látky a ta vnitřní ze speciální "látky", která je antibakteriální a neobsahuje škodliviny. Takže když se kapsa zašpiní, tak ji lehce otřete nebo vyperete. Už nemusíte mít tedy doma zásobu igelitových sáčků, fólií a papírových ubrousků, abyste sobě nebo svým dětem zabalili svačinu. Zapínání je na suchý zip, takže se nemusíte bát, že by vám svačina vypadla do tašky.
Na kapse se mi líbí, že je ekologická (už tak je toho igelitu všude kolem nás dosti, tak proč přidělávat další po jednom rohlíku?), vzor, který sem si vybrala se mi doposud neomrzel, suchý zip je jako nový, nikde žádný oděrek. Co víc si přát? I když možná vím co... Přála bych si, aby lidé pochopili, o co se tyto výrobky snaží a k čemu jsou dobré. Občas se mi totiž stává, že jsem svým okolím nepochopena a koukají na mě s podivem...


Vyrobeno: Česká republika
Kde koupíte: na internerových stránkách http://www.magsbags.cz/
Cena: velkou svačinovou kapsu pořídíte za 145,- Kč, další výrobky a jejich ceny zjistíte na internetových stránkách výrobce


P. S.: A co vy, znáte výrobky MagsBags a máte od nich něco doma?

Čtěte také

0 komentářů