Mangovo jahodové smoothie s konopným semínkem

února 08, 2016

Smoothie to je hit, o kterém jsem se dozvěděla určitě před více, jak rokem z mého oblíbeného blogu http://www.smoothcooking.cz/. Pro ty, kdo náhodou neví co to je, tak se vlastně jedná o rozmixované ovoce, zeleninu nebo mix obojího, do kterého můžete přidat oříšky, vločky, semínka, aj. Díky tomuto nápoji jsem schopná sníst denně ovoce, které by jinak leželo doma, nebo spíš na pultu v obchodě, protože na to, abych si jej nakrájela do misky opravdu nejsem. Smoothie jsem rozšířila i mezi některé své kolegyně v práci, které taky s radostí mixují a dokonce ani můj manžel nepohrdne (nebo že by mu nic jiného nezbylo?). 
Mezi mé nejoblíbenější smoothie patří mangové a nebo nově jsem si umixovala mangovo jahodové smoothie s konopným semínkem, o které se chci s vámi podělit. K jeho přípravě budeme potřebovat mixér (já používám tyčový), nádobu na mixování a nůž. 

Náročnost: velmi snadné
Doba přípravy: do 5 minut
Počet porcí: 2


Suroviny

  • 1 mango
  • 3 větší jahody
  • hrst loupaného konopného semínka
  • voda

Postup

Mango oloupeme, z jahod odstraníme šťopku, omyjeme a ovoce nakrájíme do mixovací nádoby. Zalijeme do čtvrtiny nádoby vodou, zasypeme hrstí konopných semínek a začneme mixovat. Mixujeme do té doby, dokud nemáme hladkou hmotu (podobné přesnídávce). Vyzkoušejte hustotu smoothie. Pokud je hodně hustá, přilijte ještě trochu vody. Poté rozlijeme smoothie do skleniček a nebo lahve, pokud máme smoothie jako snídani či svačinku do práce. 

Čtěte také

0 komentářů