Frusack

listopadu 25, 2017


Vánoce se blíží rychlostí blesku a pokud nevíte, čím byste sobě nebo ostatním udělali radost pod stromečkem, tak mám pro vás jeden tip. 
Jak už z názvu vyplývá, jedná se o Frusack. Někdo o něm slyšel, někdo ne. Každopádně se jedná o sáček, který můžete používat na ovoce, zeleninu nebo pečivo. Sáček je vyroben z tenkého bioplastového vlákna PLA a pokud doslouží, tak jej můžete zkompostovat. 
Frusack slouží jako náhrada klasických plastových sáčků, kterých každý z nás spotřebuje přes 400 za rok. Možná to číslo někomu nepřijde tak velké, ale když se zamyslíte kolik nás žije jen v České republice, tak už to tak malé číslo není. 
Sáček je průhledný, takže je vidět zboží, které si kupujete, je lehký a váha v obchodě jej ani nezaznamená, je pevný, takže unese i 1,5 kg a propustný pro vodu i vzduch.    
Sáček lze prát nejlépe ručně, nebo v pračce na 30°C na co nejkratší program.  
Na internetu jej seženete za 490,- Kč + poštovné a to hlavní, je vyroben v České republice.

Z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI

Abych řekla pravdu, tak ani nevím, kde jsem na Frusack narazila. Nad jeho nákupem jsem přemýšlela nějakou dobu. Nechtěla jsem si již domů přinášet kopu igelitových sáčků, ale na druhé straně jsem váhala a říkala si, jak na to asi budou reagovat v obchodě a na celkové provedení Frusacku. 
Frusack přišel v jednoduché papírové krabičce, ve které byly 4 větší a 1 menší sáček. Zpracované jsou velmi dobře, nikde nekouká žádná nit a materiál je opravdu pevný. Při prvním nákupu jsem nevěděla, jak mám sáček utáhnout, ale rychle jsem na to přišla.
Menší sáček na nákupy většinou nevyužiju, ale nosím v něm ty velké sáčky. Jakmile je sáček špinavý, tak ho jen přeperu ve vlažné vodě, pověsím a za pár hodin můžu opět používat. 
Co nedoporučuju je dávat do sáčku pečivo, které má na sobě vrstvu mouky, protože ji budete mít pak všude :).
Jinak mé obavy o reakce v obchodech byly úplně zbytečné. Naopak jsou všichni mile překvapeni, přišlo i několik pochval na vzhled sáčku a jeho účel.
Shrnuli to, tak za mě se rozhodně nejedná o vyhozené peníze.
ÚČELEM ČLÁNKU bylo představit produkt, který používám a má dle mého názoru smysl. Článek není sponzorovaný a je jen na vás, jestli si Frusack koupíte nebo ne. Klidně si můžete ušít nebo koupit klasické látkové sáčky. Jde jen o to používat co nejméně jednorázových igelitových sáčků.



ZDROJ
https://frusack.com/

Čtěte také

0 komentářů